tisdag 15 januari 2013

Hard work work work!

Alla disktrasor är slut men inte är arbetet över för det, nejnejnej! Nu börjar det tunga arbetet med att skriva rapport, fixa en redovisning och slutligen knyta ihop hela projektet. Idag har Emmy och jag skrivit projektplanen (bättre sent än aldrig...) och näst på tur står rapporten. Men det är inte så tungt som jag hade föreställt mig kanske för att vi lever lite på hur bra vi lyckades med insamlingen. Så underbart bra allt har gott och detta tack vare alla er som köpt trasor av oss, tack än en gång!!!

Skickar med en bil på mig och kompanjonen. Radarparet!

1 kommentar:

  1. Kan berätta att jag använt en av era disktrasor hela jullovet och använder den fortfarande! God kvalitet! Trycket är lika fint än som när jag fick disktrasan.

    SvaraRadera